پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۶۲۱ مورد

راه اندازی پویش استقبال از واکسیناسیون کرونا

من واکسن می زنم
دوشنبه ٢٩ شهریور ١٤٠٠ ساعت ١٢:١٢ ب.ظ   ( بازدید : 353 نفر )

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با راه اندازی پویش «من واکسن میزنم» مردم را به استقبال از تزریق واکسن کرونا دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ دکتر «پیمان فیضی» گفت: در حال حاضر در کشور هیچ گونه چالشی در تهیه واکسن وجود ندارد و انواع واکسن ها به تعداد و میزان مناسب در مراکز تجمیعی استان نیز در دسترس است.
وی با بیان این که جهت ایمنی سازی افراد با محوریت ارتقای سطح سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا و رسیدن هر چه سریعتر به ایمنی جمعی نیازمند مشارکت همگانی هستیم؛ اعلام کرد: از شهروندان و هم استانی ها دعوت می کنیم با مشارکت در پویش «من واکسن می زنم» گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس و ارتقا سلامت جامعه بردارند.
وی افراد را به شرکت در چالش اینستاگرامی این پویش فرا خواند و گفت: با توجه به تاثیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در سبک زندگی از مردم می خواهیم که عکس خود را همراه با کارت واکسیناسیون در صفحات مجازی و اینستاگرام با هشتک #من-واکسن-می-زنم منتشر کرده و ۵ نفر از دوستان خود که واکسینه نشده اند را همراه با پیج اینستاگرام دانشگاه nkums.kh@ تگ و به این پویش دعوت کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: افراد واکسینه شده می توانند عکس خود همراه با کارت واکسیناسیون را از طریق شناسه  @Health_d به تلگرام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال کنند.
 فیضی با اشاره به هجمه برخی سودجویان درخصوص عوارض واکسن‌ ها که با نیات سوء مطرح می‌شود که هیچ کدام پایه و اساس علمی ندارند تاکید کرد: بر اساس نظر متخصصان حوزه سلامت، واکسن کرونا در برابر این ویروس بسیار موثر بوده و کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر سالمندان و همچنین آمار بالای ابتلا در افراد واکسینه نشده گواهی بر این ادعا است.
وی تصریح کرد: سرعت واکسیناسیون در استان مطلوب و مناسب است و دانشگاه علوم پزشکی این ظرفیت و زیرساخت را دارد که بر اساس میزان استقبال مردم و مراجعه به مراکز و شرکت در پویش «من واکسن می زنم» ساعات فعالیت مراکز تجمیعی و تعداد مراکز شبانگاهی و شبانه روزی را افزایش دهد.
وی اتحاد، همکاری و انسجام مردم و دعوت حداکثری به این پویش را لازمه عبور موفقیت آمیز از این مرحله سخت دانست و اعلام کرد: از این میان شرکت کنندگان به رسم همکاری و همیاری در راستای ارتقاء سلامت  به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.


منبع : ت1- 3717ز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.