پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۲۷۰ مورد

چهارشنبه ٣١ شهریور ١٤٠٠ ساعت ١٠:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 291 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش وبدا؛ در متن پیام  دکتر سید احمد هاشمی آمده است:

بسمه تعالی

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد و دنیا دید که چطور دلیرمردان ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، دشمن را به عقب رانده و حتی اجازه دست درازی به یک وجب از خاک میهنمان را ندادند. اکنون فرزندان روح الله در ادامه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر رهنمودهای پیر جماران، غیرتمندانه پشتیبان پرچمدار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستند تا دوشادوش یکدیگر مسیر توسعه و پیشرفت میهن را تحقق ببخشند.

همواره در دفاع از کشور در زمان دفاع مقدس شاهد رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بوده ایم . هم اینک این ایثارگری‌ها را در فداکاری های کادر درمان و جامعه پزشکی شاهد هستیم که از جان خود در شرایط سخت کرونایی گذشتند و تلاش آنان در کاهش آمار مرگ ومیر و کاهش بستری ها در دوران کرونایی گواه این ادعاست. ایثارگری  جامعه دانشگاهی و پزشکی در راه مبارزه با این بیماری در پرتو روحیه از خود گذشتگی و ایثارگرانه‌ای است که در ادامه مسیر دفاع مقدس به وجود آمده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدرمدافع سلامت و تبریک هفتۀ دفاع مقدس، سربلندی و عزت برای مردم ایران و توفیق روزافزون مدافعان سلامت را در جبهه مقابله با بیماری کرونا از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید احمد هاشمی

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : ت1-1695ع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.