پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۰۳۹ مورد

دوشنبه ٣ آبان ١٤٠٠ ساعت ٨:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 352 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز ثبت درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر محمدرضا صفدری، با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از روز دوشنبه 3 آبان ماه تا پنجشنبه 4 آذرماه سال جاری آغاز می شود، گفت: شنبه 6 آذرماه تا پنجشنبه 18 آذرماه بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام خواهد شد.
وی  20 آذرماه (شنبه) تا 4 دی ماه  (شنبه)سال جاری را مدت زمان ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء عنوان کرد و ادامه داد: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو روز یکشنبه 5 دیماه تا یکشنبه 19 دی ماه سال جاری انجام می شود.
وی افزود: اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد 20 تا 30 دیماه است.
معاون آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی  خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال گذشته فقط در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D. ) انجام خواهد شد.
دکتر «محمدرضا صفدری» با اشاره به فرآیند ثبت نام دانشجویان در سامانه نقل و انتقالات در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 افزود: دانشجو در مرحله نخست با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات به آدرس https://guest.behdasht.gov.ir(سامانه مهمانی) و https://transmission.behdasht.gov.ir (سامانه انتقالی) نسبت به ثبت درخواست مهمان، انتقال و یا هر دو اقدام کند.
وی تصریح کرد:متقاضی  فرم خام ( انتقال به – مهمان به ) را از سایت دانشگاه (معاونت آموزشی-مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی)  به آدرسhttps://nkums.ac.ir/Category/3447
دریافت و تکمیل کند.
وی ادامه داد: فرم مربوطه را تکمیل و بدون امضای استاد مشاور و مسئولین دانشکده، در سامانه نقل و انتقالات بارگذاری کند. (درج واحدهای پیشنهادی دانشجو در فرم مهمانی برای بررسی درخواست الزامی است.)                             
وی گفت: بعد از تکمیل فرم نقل و انتقالات، مستندات تکمیلی خود را در سامانه بارگذاری کنید.
وی یاد آور شد:  برای کارنامه درخواستی در سامانه نقل و انتقالات دانشجو باید از مسیر سامانه هم آوا، وارد حساب کاربری خود شده و کارنامه جدید، را گرفته و در سامانه بارگذاری کند.
وی ادامه داد: با مراجعه مداوم به سامانه و در صورت مشاهده پیام خاص مانند نقص مدارک باید نسبت به رفع آن اقدام کند و در صورت عدم مراجعه و تکمیل مدارک، درخواست دانشجو ارجاع نمی شود.
وی افزود: دانشجو موافقت یا عدم موافقت درخواست خود را می تواند از سامانه پیگیری کند.
وی اظهار کرد: دانشجویان از طریق سامانه نقل و انتقالات ثبت نام و پیگیری های لازم را از طریق همین سامانه انجام دهند و در صورت داشتن هرگونه مشکل با شماره 1198-0583151 (مدیریت امور آموزشی-واحد خدمات آموزشی) تماس بگیرند.


منبع : ت1-0094ع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.