پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۵۲۲ مورد

چهارشنبه ٣ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٨:٤٩ ب.ظ   ( بازدید : 501 نفر )

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آیین تودیع معارفه سرپرست معاونت آموزشی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) در پاسخ به این سوال که بهترین و نافع ترین انسان ها چه کسانی هستند، گفت: «بهترین مردم ، کسی است که نفعش بیشتر به مردم برسد».

به گزارش پایگاه خبری وبدا، حجت الاسلام فرزانه افزود: دانشگاه علوم پزشکی بستر خدمت رسانی عمومی به مردم است و در این بستر باید با اخلاص به مردم خدمت رسانی شود که در احادیث ائمه اطهار بارها به خدمت رسانی صادقه به مردم سخن گفته شده است.

 وی بیان کرد: هر زمانی که مردم ما احساس کردند بستر خدمت رسانی کم رنگ شده است و مسئولان وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند، کشور دچار مشکل و مردم دچار یأس و نا امیدی شدند و هر جا مردم مشاهده نموده اند مسئولان با اخلاص و صداقت وارد کار شده اند امید و انگیزه رشد نموده است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند: «من به همه مسئولان کشور بارها گفته ام که بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، هرکسی می خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به مردم خدمت کند و هرکسی می خواهد با دشمنان این ملت مبارزه عملی و کارآمد کند باید با فساد مبارزه کند» اظهار کرد: امیدوارم فرمایش مقام معظم رهبری همیشه سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

وی افزود: ابزارهای دشمن در درون کشور و نظام ما فساد،تبعیض و فاصله طبقاتی است و ما باید با همه این ها مبارزه کنیم و وظیفه مدیران و مسولان امروز خدمت به مردم و مبارزه با فساد است، و خدمتگزارن نظام نباید فساد را در دستگاههای دولتی بپذیرند و تحمل نمایند و این بزرگترین خدمت به مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شهدای گرانقدار دفاع مقدس گفت: وجود و حیات سردار سلیمانی مایه برکت نظام و شهادت ایشان موجب حرکت و رشد بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

 وی در پایان از زحمات دکتر وفایی معاون سابق سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در طول مدت خدمت قدردانی و تشکر و برای معاون جدید آرزوی توفیقات مستمر کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.