پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۶۰۱ مورد


سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه سرپرست آموزش و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با گرامیداشت هفته بسیج، شهدای انقلاب و سلامت گفت: حوزه سلامت جای سیاسی کاری نیست، جای خدمت است و باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر «حسن براتی زاده» افزود: در حال حاضر بار مسئولیت بر دوش نیروهای استان برای خدمتی صادقانه و بی منت است.

وی با اشاره به این که نباید هیچ منتی بر سر مردم برای خدماتی که ارائه می دهیم بگذاریم، ادامه داد: مردم استان بیش از سه هزار شهید دفاع مقدس، 10 هزار جانباز، رزمنده و ایثار گر تقدیم کرده اند و شایسته جایگاه والاتری هستند.

وی با قدردانی از شهدای مدافع سلامت، یاد آور شد: مبارزه با کرونا با همت همه و به ویژه مدافعان خط مقدم کرونا منجر به پیروزی شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در نخستین روزهای مبارزه با بیماری کرونا، معاونت غذا و دارو به عنوان پشتیبان همانند روزهای دفاع مقدس وارد میدان شد و کماکان کمک ها و مساعدت ها بیش از پیش تداوم دارد.

دکتر«حسن براتی زاده» تاکید کرد: 25 درصد حوزه سلامت مربوط به ماست و 75 درصد به حوزه های دیگر ارتباط دارد است که می توانند ما را بیشتر از گذشته حمایت کنند.  

وی افزود: توجه به نیروهای انسانی به عنوان سرمایه های اصلی باید در اولویت توجه باشد و حل مشکلات آن ها می تواند موجب خدمات رسانی بهتر به مردم شود.

وی اضافه کرد: بسیجیان بازوهای توانمند جامعه در حوزه سلامت نیز بسیار موثر بودند و با حضور در کنار مدافعان سلامت به مردم مناطق محروم کمک رسانی کردند بنابراین ما نیز همچون گذشته حمایت های خود را دریغ نخواهیم کرد.


منبع : 0094 ع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.