پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۹۲۸ مورد

سه شنبه ٩ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٧:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 615 نفر )

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت و خدمات درمانی مانه و سملقان با تاکید بر این که حمایت از نیروهای انسانی و توجه به نیاز ها و درخواست های سرمایه های انسانی در جایگاه نخست قرار دارد، اعلام کرد: حمایت از نیروهای انسانی، موجب ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت عمومی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ دکتر «حسن براتی زاده» گفت: کادر درمان و بسیج در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا همیشه حضور داشتند و حاصل تلاش شبانه رورزی آن ها کسب رتبه دوم استان در واکسیناسیون کشور است.  

وی با بیان این که تیم های بسیاری در مهار بیماری کرونا فعالیت کرده اند، ابراز کرد: خدمات و فعالیت های برخی اگر چه در مقابل انظار قرار نگرفته است، اما آن ها خدمات ارزنده ای را در این بیماری ارائه کرده اند و ما باید قدردان همه آن ها باشیم.

وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان با وجود مواجه با مشکلات متعدد، هیچ گاه از وظیفه خود کوتاهی نکرده و خدمات آن ها همیشه جاری بوده است.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان و مجموعه علوم پزشکی استان تلاش می کند تا با غلبه بر مشکلات و استفاده از ظرفیت ها آن چه را که حق و شایسته مردم است انجام دهد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگشنبه ١٣ آذر ١٤٠٠ ساعت ٨:٥٧ ق.ظ

با سلام درود به جناب آقای دکتر براتی زاده بزرگوار که الحق والانصاف مدافع کارکنان در گذشته بوده وهم اکنون هم هستندوضوابط را فدای روابط نکرده اند.با انتخاب به جا وشایسته ایشان امید در کاهش تصمیمات رابطه ای وسلیقه ای در خصوص کارکنان بیشتر شده است .تفکر ایشان بزرگ وجای تقدیر داشته وباعث دلگرمی کارکنان سیستم خواهد شد.انشاءالله