پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۱۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۹۱۰ مورد

سه شنبه ٩ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٧:٤١ ب.ظ   ( بازدید : 566 نفر )

سرپرست نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با کارکنان مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مانه و سملقان با بیان این که کادر بهداشت و درمان در خدمات رسانی پیش قدم هستند با اشاره به حدیث گهربار امام حسن عسکری علیه السلام که فرموده اند: خصلتان لیس فوقهما شی: الایمان بالله و نفع الاخوان بیان داشتند امام یازدهم علیه السلام در این حدیث شریف، ارزش های  والاتر از همه ارزش ها را شناسانده اند و جمله "لیس فوقهما شی" تصریح بر بلندی و در اوج بودن این دو ارزش بنیادین و اساسی است که دومین صفت برتر پس از ایمان به خدا منفعت رسانی به برادران و خواهران مسلمان و کمک و یاری به آنان است.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، حجت الاسلام «عقیل فرزانه» با اشاره به این که بهداشت در آیات و روایات بسیار مورد تاکید قرار گرفته و عبادات ما با طهارت و پاکی پیوند خورده است، افزود: ارزش کار کادر بهداشت و درمان به ثانیه هاست و گاه یک ثانیه می تواند موجب نجات جان و حیات یک فرد باشد که در آیات مبارک قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است که نجات جان یک شخص بمثابه نجات جان تمام انسان ها است و این اهمیت این کار را نشان می دهد.

وی با اشاره به این که خداوند توفیقی را نصیب کادر بهداشت و درمان کرده است تا بتواند خدمات رسانی کند، خاطرنشان کرد: از خداوند می خواهیم به ما توان و اخلاص بیشتر برای خدمت به مردم و انجام امور بدهد.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و معاونان و هیئت همراه از ستاد شبکه بهداشت، مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونا ، بیمارستان و پروژه ارتقای آن امروز صبح مورخه نهم آذر انجام گرفت. در این بازدید اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری اهدایی بنیاد علوی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان افتتاح شد.


منبع : ز3717 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگیكشنبه ١٤ آذر ١٤٠٠ ساعت ١١:١٨ ق.ظ

با سلام وخدا قوت ،جای بسی خرسندی است که حاج آقای فرزانه بزرگوار دغدغه سلامت عموم مردم را دارند وقدردان زحمات همکارن بهداشت ودرمان هستند که قطعا" باعث دلگرمی همکاران می باشد.تشکر