پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۰۹۸ مورد

یكشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠ ساعت ١٤:٢٣ ب.ظ   ( بازدید : 269 نفر )

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری 20 آزمون کشوری در مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: آزمون‌های زبان، جامع علوم پایه، پیش کاروزی و آزمون کارشناسی ارشد و PHD و در برخی موارد آزمون‌های استخدامی تخصصی وزارت بهداشت نیز در این مرکز برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر «مهران وطنچیان یزدی» با بیان این که این مرکز دارای 84 ایستگاه آزمون کامپیوتری است، افزود: مرکز دارای سرور مستقل جهت برگزاری امتحانات است و آزمون های الکترونیک آنلاین و آفلاین در آن برگزار می شود.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مشکلات پیش از راه اندازی مرکز هم اشاره و یادآوری کرد: پیش از راه اندازی این مرکز دانشجویان، جهت برگزاری آزمون به شهرهای دیگر سفر می کردند و یا در مراکز آزمون دانشکده ها حضور می یافتند که دارای محدودیت های تجهیزاتی بودند.

وی ادامه داد: از 67 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور، 20 دانشگاه دارای مرکز تخصصی آزمون هستند و خراسان شمالی دارای یکی از مجهزترین مراکز آزمون موجود در کشور است که از بخش تخصصی آموزش نیز برخوردار است و محتوای آموزش الکترونیک در این مرکز تولید می شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.