پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۹۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۹۷۴۰ مورد

دوشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٤:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 476 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به بازدید اعضای هیئت ممتحنه، ارزشیابی و برنامه‌ریزی رشته پرستاری وزارت بهداشت طی روزهای آتی، گفت: هدف از این بازدید تأسیس مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پرستاری گرایش داخلی جراحی، مراقبت‌های ویژه و اورژانس است.

به گزارش وب‌دا، دکتر بهرام بیباک روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان برای تأسیس مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پرستاری گرایش داخلی جراحی، مراقبت های ویژه و اورژانس گفت: در ابتدا این دانشگاه در سال 1370 با رشته پرستاری در مقطع کارشناسی آغاز به کار کرد و از قدیمی ترین رشته‌ها در دانشگاه محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: پیش از این برای نخستین بار در مقطع ارشد، رشته پرستاری سالمندی از مهرماه سال 1392 با پذیرش 4 نفر دانشجو آغاز و در حال حاضر 22 نفر دانشجوی مشغول به تحصیل و 28 دانشجوی فارغ‌التحصیل دارد.
 
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رشته‌های پرستاری سالمندی، زیست فناوری پزشکی، نانوفناوری پزشکی و دستیاری تخصصی کودکان را از جمله رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه عنوان کرد و افزود: هم اکنون 46 نفر دانشجو در رشته های مذکور شاغل به تحصیل هستند.
 
دکتر بیباک تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی پرستاری شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری بجنورد را 160 نفر و تعداد کل دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی این رشته را از سال 1370 تا کنون 612 نفر عنوان کرد.

 

بر اساس این گزارش، دانشکده پرستاری شیروان نیز دارای 136 نفر دانشجوی پرستاری در حال تحصیل و 128 نفر فارغ التحصیل این رشته است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.