پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۷۰۲ مورد

دوشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٧:٢ ب.ظ   ( بازدید : 401 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه روابط عمومی باید در جامعه پیشگام باشد اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در نقش مشاور و با نگاه تحلیل‌گرانه‌ای که از رویدادهای بیرون و درون سازمان دارند، سبب کاهش هزینه‌ها و تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم می‌شوند.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 در جمع کارکنان روابط عمومی ستاد دانشگاه و واحدهای تابعه که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، بر اهمیت نقش روابط عمومی در ارائه تحلیل‌های به‌روز در حوزه کاری و کاهش آسیب‌های احتمالی تأکید کرد.

 

وی افزود: قدردان جایگاه روابط عمومی هستیم چرا که فعالان این حوزه با ظرفیت و تجربه و علم خود به مدیران در فرآیندهای تصمیم‌گیری کمک کرده و ما را نیز از بازخوردهای جامعه نسبت به عملکرد سازمان مطلع می‌سازند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تأکید کرد: روابط عمومی باید پیشگام و جلوتر از جامعه حرکت کند و با رصد انتظارات و احصای خواسته‌های مردم و انتقال آن به مدیران، در نقش مشاور عمل کنند.

 

دکتر پورنقی روابط عمومی را ازجمله فعالیت‌هایی دانست که مدیران نباید نسبت به آن غفلت کنند چرا که خلأ در این حوزه سبب از دست رفتن فرصت طلائی برای پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم می‌شود.

 

وی جلب اعتماد عمومی و تسهیل ارتباط مدیران با مردم را از دیگر کارکردهای روابط عمومی برشمرد.

 

حجت الاسلام عقیل فرزانه، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به کار طاقت‌فرسا و سخت روابط عمومی‌ها، مهم‌ترین مأموریت فعالان این حوزه را جهاد تبیین دانست.

 

وی افزود: در مقابل کارزار رسانه‌ای دشمن که تلاش می‌کند چهره حق را باطل نشان دهد و برعکس، روابط عمومی‌ها نقش موثری در تبیین حقایق دارند.

 

حجت الاسلام فرزانه با اشاره به ظرافیت‌های کار روابط عمومی، این جایگاه را در سازمان‌ها حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: رعایت اخلاق یکی از اصول مهمی است که فعالان این حوزه باید از آن تبعیت کنند.

 

مهندس مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تشریح اهم سیاست‌های روابط عمومی دانشگاه و نقش کارشناسان این حوزه در پیشبرد اهداف، از فعالیت‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه تمام کارشناسان روابط‌عمومی در واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.