پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۷۱ مورد

چهارشنبه ٤ خرداد ١٤٠١ ساعت ١:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 341 نفر )

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در شرایطی که عده ای با احتکار به مردم ظلم می‌کنند، مدافعان سلامت با از خود گذشتگی در خدمت مردم هستند، اقدامات این قشر در تاریخ ماندگار است و دستگاه قضا نیز با تمام توان در کنار این حوزه برای حفظ سلامت مردم خواهد بود.

به گزارش وب‌دا، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح چهار شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ در مجمع سلامت خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حماسه سوم خرداد بزرگ است و همه ما مدیون رشادت های مردم آن زمان خصوصا شهدا هستیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: در این شرایط سخت عده ای با احتکار به مردم ظلم می کنند اما در همین اوضاع عده ای برای تامین سلامت مردم خصوصا در دوران کرونا شبانه روز به مردم خدمت می کنند.

 

وی افزود : آنچه به انسان بزرگی می دهد ، شهرت، ثروت و قدرت نیست بلکه آن ویژگی خدمت به بندگان خدا است؛ این مسئله به معنی کار نیک در راستای کمک به مردم است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در دوران کرونا همه شاهد بودند که مدافعان سلامت در شرایط دشوار از فرزند خود دوری کردند تا به مردم خدمت رسانند؛ لذا این افراد در تاریخ ماندگار هستند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان گفت: ارزش فعالیت مدافعان سلامت معنوی است لذا نباید درگیر اعداد و ارقام شد زیرا این کار الهی و از روی انسانیت است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.