پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۸۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۹۷۴ مورد

چهارشنبه ٤ خرداد ١٤٠١ ساعت ١:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 399 نفر )

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با بیان این که دولتی موفق است که از مشارکت مردم برخوردار باشد، گفت: رویکرد دولت مردمی و انقلابی به ویژه در حوزه سلامت، مشارکت با مردم است و جایگاه خیران سلامت در این مشارکت به عنوان نیازی ویژه، دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، «علی بیگ زاده» روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 در دومین مجمع سلامت استان که با حضور مسئولان ارشد استان در محل سالن گلشن بجنورد برگزار شد، گفت: برنامه های مناسبی با سیاست دولت مردمی دیده شده است و متناسب با آن اقدام می شود.

 

وی به تبیین 4 محور در حوزه سلامت استان پرداخت و افزود: کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر، تامین سلامت و امنیت غذایی، اجتماعی شدن سلامت با جذب مشارکت های اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی 4 برنامه پیش بینی شده در این حوزه هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت جذب مشارکت های اجتماعی یادآوری کرد: در قرن 21، بیش از بیست گذار مدیریتی داریم و یکی از آن ها گذار از رقابت به مشارکت است، بدین معنی که هیچ دولتی اگر بخواهد در رقابت با مردم باشد موفق نخواهد شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود با برقراری پیوندی میان فتح بزرگ آزادی خرمشهر و نبرد سخت کرونا، اعلام کرد: اقدام و ایثار مجموعه سلامت استان به مثابه ایثار و جان فشانی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر و بسیار ارزشمند بود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.