پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۶۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۷۵۵ مورد

پنج شنبه ٢ تیر ١٤٠١ ساعت ٢٠:٥ ب.ظ   ( بازدید : 387 نفر )

میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در خراسان شمالی که همزمان با سفر ریاست جمهوری به این استان پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد که 1420 نفر از مردم برای طرح دغدغه‌ها و درخواست‌های خود از نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت به این میز مراجعه کردند.

به گزارش وب‌دا، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در خراسان شمالی طی روزهای یکم و دوم تیرماه از ساعت 8 صبح تا حوالی ساعت 20 در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برپا شد و 1420 نفر به این مرکز مراجعه و در دیدار با دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و ششمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مقصد خراسان شمالی، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور امروز پنج شنبه دوم تیرماه به شهرستان راز و جرگلان سفر کرد.

 

دکتر عین اللهی همچنین عصر امروز با شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با حضور رییس جمهور، مهمترین مسائل و مشکلات راز و جرگلان را مطرح کرد که منتج به مصوباتی در حوزه بهداشت و درمان استان شد.

 

در این سفر دکتر شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت  نیز از امکانات دانشجویی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بازدید و با جمعی از تشکل های دانشجویی این دانشگاه، دیدار کرد.

 

دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت نیز به مدت دو روز در میز خدمت وزارت بهداشت در سفر به خراسان شمالی مستقر شد.

 

گفتنی است علاوه بر دکتر شیراوژن و دکتر پناهی، پاک آیین دستیار رسانه ای وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز دکتر عین اللهی را در این سفر همراهی کردند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.