پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۹۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۲۸۷ مورد

شنبه ١٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٣:٠ ب.ظ   ( بازدید : 361 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات ناباروری به متقاضیان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هم راستا با سیاست‌های کلی ابلاغ شده در این خصوص، بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام دارد.

دکتر سید جواد پورنقی در گفتگو با خبرنگار وب‌دا، با بیان این که پرداخت تسهیلات ناباروری در استان با هدف اجرای دستورالعمل برنامه حمایت مالی زوج‌های نابارور، در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و به 30 میلیارد ریال رسیده است، اضافه کرد: 133 فرد متقاضی مشمول شرایط وزرات بهداست از این تسهیلات برخوردار شده اند.

 

وی با بیان این که حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اولویت‌های مجموعه سلامت استان است، عنوان کرد: به ‌منظور همفکری و اتخاذ راهکارهای مؤثر برای رشد جمعیت، قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با دانشگاه های سراسر کشور تشکیل و چالش های اجرای طرح نیز با برگزاری نشست های متعدد احصا و شناسایی شده است.

 

وی با بیان این که اجرای طرح توسعه بخش نوزادان بیمارستان بنت الهدی نیز در راستای حمایت های مورد نظر انجام شده است، ادامه داد: پروژه طرح توسعه بخش نوزادان بیمارستان بنت الهدی با پیگیری ها و اختصاص اعتبار اجرایی و عملیاتی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت، برای تکمیل کلینیک ناباروری استان، از محل اعتبارات وزارت نفت، 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی با بیان این که جمعیت از مولفه‌های توسعه و پیشرفت جوامع است، تاکید کرد: برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان به‌منظور رشد جمعیتی و قانون حمایت از خانواده به طور موثر و جدی پیگیری و اجرا می‌شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.