پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۰۳۱ مورد

یكشنبه ١٦ مرداد ١٤٠١ ساعت ٢١:٤٦ ب.ظ   ( بازدید : 411 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار، با اشاره به تقارن این مناسبت با روز عاشورا، گفت: روایت حقایق و آگاهی‌بخشی به مردم ازجمله رسالت‌ مهم خبرنگاران آزاده است.

به گزارش وب‌دا، متن پیام دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است؛

 

رشد و توسعه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است، خبرنگارانی که پیشتازان عرصه آگاهی‌رسانی، سنگربانان اخلاق رسانه‌ای و پیشروان توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند و با تخصص خود دلسوزانه در این مسیر گام بر می‌دارند.

 

بدینوسیله در آستانه 17 مردادماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی و شهید محمدرضا امانی، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش های مستمر شما خبرنگار گرانقدر حوزه سلامت قدرانی کنم که از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بدون هیچ چشمداشتی، ایثارگرانه و مجاهدانه در کنار خواهران و برادران مدافع سلامت خود، خوش درخشیدید.

 

از درگاه ایزد منان برای شما و تمام مجاهدان و تلاشگران خستگی ناپذیر عرصه اطلاع‌رسانی و پاسداری از حرمت قلم، توفیق، سرافرازی و سلامتی مسئلت دارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.