پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۸۶۲ مورد

چهارشنبه ١٩ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٣:٢٨ ب.ظ   ( بازدید : 470 نفر )

جلسه پیگیری مصوبات ستاد کرونا با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی، معاون بهداشت دانشگاه، رئیس سازمان نظام پزشکی استان و نماینده دستگاه‌های دولتی و مرتبط در دانشگاه علوم‌پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سید جواد پورنقی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه استانی پیگیری مصوبات ستاد کرونا که با محوریت تزریق دوز یادآور واکسیناسیون برگزار شد اظهار کرد: در واکسیناسیون کرونا مردم به نظام، وزارت بهداشت و دستگاه های کشور اعتماد کردند که این نشان دهنده هوشیار بودن مردم است.

 

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با توجه به برگزاری جلسه پیگیری مصوبات ستاد کرونا استان افزود: جلسات پیگیری ستاد کرونا در راستای اجرای دقیق مصوبات و رفع ابهامات مردم و پاسخ به آن ها برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و صداوسیما همواره مورد وثوق مردم بوده و همیشه در کنار وزارت بهداشت با هدف اطلاع‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند تا مردم با اعتماد کامل به واکسیناسون خود اقدام کنند.

 

دکتر پورنقی تاکید کرد: در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا همه ما در یک کشتی هستیم و هر دستگاهی در حوزه تخصصی خود باید به درستی و دقیق در راستای مقابله با این بیماری به وظایف خود عمل کند.

 

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن بازگشایی مدارس طرح شهید سلیمانی باید رونق بگیرد و مجدداً فعال کنیم تا واکسیناسیون قبل از بازگشایی مدارس انجام بگیرد.

 

بر اساس این گزارش، در این جلسه نمایندگان دستگاه های استان گزارش عملکرد خود در راستای مقابله با کرونا را ارائه دادند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.