پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۳۵۹ مورد

دوشنبه ٢٤ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٢:٩ ب.ظ   ( بازدید : 593 نفر )

سرپرست بیمارستان پورسینا آشخانه با اشاره به خدمات و اقدامات موثر کادر این بیمارستان برای بیماران ترومایی و حوادث، گفت: پسر 14 ساله‌ای که به دنبال تصادف دچار ترومای متعدد شده بود توسط کادر درمان بیمارستان پورسینا از مرگ نجات یافت.

مهندس حاتمی در گفتگو با وب‌دا، با بیان این مطلب اظهار کرد: پسر ۱۴ ساله ای که به دنبال تصادف دچار ترومای متعدد از جمله پارگی عمیق گردن، تراشه(نای)، شریان کاروتید، پارگی طحال و آسیب های متعدد دیگر شده بود توسط کادر درمان بیمارستان از مرگ نجات یافت.

 

وی افزود: پس از انتقال بیمار توسط همکاران فوریت‌های پزشکی به اورژانس بیمارستان و انجام معاینات اولیه سریعا اتاق عمل آماده و بیمار به مدت ۶ ساعت توسط دکتر رضاییان( متخصص جراح) و با همکاری تیم گروه بیهوشی، دکتر محمدپور متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه بیمارستان و کارشناسان بیهوشی و اتاق عمل، به صورت موفقیت آمیز، تحت عمل‌های جراحی متعدد، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی عروقی و جراحی عمومی( اسپلنکتومی) قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه بیمار بعد از عمل جراحی برای ادامه مراقبت ها( شکستگی مهره گردن) و درمان به بجنورد و سپس به مشهد اعزام شد، عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات سریع و موثری که در بیمارستان پورسینا انجام شد، هم اکنون بیمار با حال خوب ترخیص شده است.

 

مهندس حاتمی عنوان کرد: رسـیدگی و درمـان سـریع بیمـاران ترومایـی در سـطح اورژانـس پیـش بیمارسـتانی و تسـریع در دسترسـی بـه مرکز درمانـی و نیز اقدامات موثر پزشکان و کادر درمان بیمارستان پورسینا سبب نجات جان بیمار شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.