پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۸۶۸۲ مورد

چهارشنبه ٢٦ مرداد ١٤٠١ ساعت ٧:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 443 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به تمام آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم به ویژه آزادگان و ایثارگران سرافراز شاغل در این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش وب‌دا، در پیام دکتر سیدجواد پورنقی آمده است؛

 

26 مرداد ماه ۱۳۶۹ سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است؛ آزادگانی که به حق، واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدیدترین شکنجه های دشمن معنا کردند و حافظ ارزش‌های امام(ره) و انقلاب بودند.

 

اسرا و آزادگان اسوه‌های شجاعت و رشادت و یادگاران ارزشمند سال‌های سخت و غرورآفرین دفاع مقدس هستند که راهشان همچنان پایدار و پُر رهرو است؛ همچون مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان که با پیروی از این راه و منش و ایثارگرانه در دوران سخت کرونا ناجی جان هموطنان خود بودند.

 

بی‌شک 26 مردادماه، این روز سراسر پُر افتخار هیچگاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، چرا که فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها در راه دفاع از مردم و میهن اسلامی همواره ماندگار است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و تبریک این روز به تمامی آزادمردان و هموطنان گرامی، امید دارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با استفاده از منویات امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از میراث این بزرگ مردان، ثابت‌قدم باشیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.