پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۰۲۷ مورد

یكشنبه ٢ آذر ١٣٩٣ ساعت ١١:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 1174 نفر )

به مناسبت فرار رسیدن هفته‌ی بسیج دکتر حق بین ،معاونت درمان خراسان شمالی ضمن ابلاغ پیامی ، این هفته را به تمامی بسیجیان غیور تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

 
«امروز بسیج مایه‌ی ابّهت نظام است، مایه‌ی افتخار نظام است.»
 
مقام معظم رهبری
 
بسیج تبلور ایمان، ایثار، شهادت طلبی و روحیه نجاتبخش جهادی است. بسیج؛ گنجینه ارزشمند خوبی ها، مقاومت ها و رشادت های بهترین فرزندان این ملت است که چونان خورشیدی درخشان در تارک تاریخ این سرزمین برای همیشه خواهد درخشید.
 
بسیج، مظهر اسلام ناب محمدی(ص)، نماد عدالت طلبی علوی و سبک زندگی حسینی است.
 
بسیج، بیرق همیشه در اهتزاز مجد و عظمت ملت بزرگ، نستوه و انقلابی ایران است. بسیج، فرزند صالح انقلاب و نهال زیبا و پر برکتی است که با دست بزرگ احیاگر اسلام عزیز در قرن حاضر؛ امام خمینی (ره) در سپهر و گستره این سرزمین الهی کاشته شد و در سایه مراقبت ها و هدایت های دیده بان خردمند انقلاب، امام خامنه ای به درختی تنومند و سایه گستر تبدیل شده است.
 
بسیج، راوی صادق مظلومیت ملت مسلمان ایران است در کوران کینه ها، فتنه ها و عداوت ها.
 
حامی و پناه مستضعفان عالم، منادی جریان حق طلب بیداری اسلامی و انسانی که پایه های هژمون استکباری نظام سلطه را به لرزه درآورده است.
 
بی تردید مدیریت جهادی مدّ نظر مقام معظم رهبری با عمل و رفتاری بسیجی گونه به منصحه ظهور خواهد رسید.
 
چرا که اگر می خواهیم در عرصه های اجرایی، عمرانی و اقتصادی نیز چون روزهای پُرافتخار هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان غلبه کرده و به پیروزی و موفقیت دست یابیم می بایست با تفکر بسیجی که در مدیریت جهادی تبلور می یابد موانع و مشکلات فرارو را از میان برداشته و با مردم، از میان مردم و برای مردم خدمت نماییم.
 
تفکر بسیجی کلید واژه اقتصاد مقاومتی و رمز وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
اگر دیروز این بسیج بود که با همه وجود در برابر تهدیدات داخلی و خارجی سینه سپر کرده و اجازه نداد خیال خام دشمن بدکین تعبیر شود، امروز هم اقتدار، استقلال و جایگاه بلند مرتبه بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که الهام بخش ملت های آزاده و مظلوم عالم است؛ مرهون ایستادگی، بصیرت و آزادگی بسیجیان دلاور است.
 
فردا هم این بسیج است که ذخیره استراتژیک و کانون قدرت درونزای ملّی است، این بسیج است که با قدرت در میدان جنگ نرم با نفوذ کلام حق طلبانه خود سنگر به سنگر در برابر هجوم نرم افزاری معاندان و بدخواهان می ایستد.
 
هفته مبارک بسیج فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت ها، ایثارها و مقاومت های بسیجیان عزیز؛ این جانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب با تبریک فرا رسیدن این ایام به همه بسیجیان غیور، بصیر و دلاور آرزومندم در سایه عنایات امام عصر (ارواحنا الفدا) و تدابیر داهیانه‌ی رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالي)؛ شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم و در این فرصت برای همه بسیجیان آروزی توفیق و سلامتی دارم.

منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.