پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۸۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۲۸۰۱ مورد

شنبه ٢ مهر ١٤٠١ ساعت ١:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 575 نفر )

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور بر بالین امدادگر اورژانس 115 بجنورد که در حین مأموریت از سوی اغتشاشگران با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، عیادت و جویای حال وی شدند.

به گزارش وب‌دا، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام علی(ع) از "اسحاق رادمنش" از پرسنل اورژانس که حین مأموریت و برای کمک به یک بیمار بدحال اعزام شده بود، هدف چاقوی برهم زنندگان نظم و امنیت قرار گرفت و با اقدامات به موقع درمانی از مرگ نجات یافت، عیادت کردند.

 

بر اساس این گزارش، مسئولان استان در این عیادت، ضمن دریافت گزارشی از حادثه و وضعیت این مدافع سلامت، با وی و خانواده او به گفتگو پرداختند و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

 

 

 

گفتنی است؛ دو نفر از نیروهای امدادگر اورژانس که در آمبولانس حضور داشتند، مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفتند که یکی از آنها با اصابت چاقو و دیگری با چوب و چماق مصدوم شدند.

 

به دنبال این حملات آمبولانس اورژانس به صورت کامل در آتش سوخت و از چرخه خدمات‌دهی به مردم خارج شد؛ ارزش آمبولانس 3 میلیارد تومان و تجهیزات آن یک میلیارد تومان بود.

 

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.