پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۹۴ مورد

یكشنبه ٦ آذر ١٤٠١ ساعت ١٤:٤ ب.ظ   ( بازدید : 248 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه هماهنگی و نشست مشورتی روابط عمومی‌ معاونت‌های دانشگاه با اشاره به ضرورت هم‌افزایی برای افزایش بهره‌وری در این حوزه افزود: تلفیق تجربه و تخصص در کنار شناسایی استعدادهای جدید به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند راهگشای توسعه در حوزه روابط عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط در این نشست صمیمی، با تأکید بر اینکه عملکردها در حوزه روابط‌عمومی باید بر مدار هم‌افزایی و بهره‌گیری از تخصص باشد، افزود: برای تحقق این مهم، در برنامه‌ریزی‌های کلان حوزه روابط‌عمومی، استراتژی‌هایی تدوین شده است تا با استفاده از ظرفیت‌های جدید و نیروی انسانی توانمند، روابط‌عمومی‌های معاونت‌های دانشگاه را تقویت کنیم و همزمان اقدامات به شکل تخصصی و اصولی اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: در راستای پیشرو بودن روابط عمومی و شناسایی چالش‌ها و موانع، به شکل مستمر عملکرد این واحدها بررسی و ارزیابی و برای رفع آن‌ها تدابیری اندیشیده می‌شود.

 

بنابر این گزارش، این نشست که با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، به طور تخصصی موانع و مشکلات بهره‌وری و راندمان نیروهای روابط عمومی و چالش‌های این حوزه بررسی و متناسب با آن راه کارهایی نیز ارائه شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.