پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۴۸۰ مورد

سه شنبه ٨ آذر ١٤٠١ ساعت ١٠:٥ ق.ظ   ( بازدید : 604 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران این دانشگاه به مناسبت روز پرستار با خانواده‌های تعدادی از شهدا و جانبازان پرستار استان دیدار کردند.

به گزارش وب‌دا، شامگاه دوشنبه 7 آذرماه 1401، دکتر سید جواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام فرزانه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور امور ایثارگران، مدیر روابط عمومی و سرپرست اداره پرستاری دانشگاه به مناسبت روز پرستار به دیدار سه خانواده‌ شهدا و جانبازان پرستار خراسان شمالی رفتند.


دکتر پورنقی در این دیدارها با تأکید بر لزوم الگو گیری از شهدا، اظهار کرد: شهدا همانند چراغ راهی هستند که می‌توانند ما را در شناخت حقیقت یاری دهند.


وی با بیان اینکه باید قدردان خانواده شهدا بود زیرا این عزیزان خانواده خود را در راه وطن و دین اهدا کردند، بیان داشت: شهدا و جانبازان پرستار در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند و باید حماسه‌آفرینی این عزیزان بیش از پیش بازگو شود.

 

بر اساس این گزارش؛ در این دیدارها از خانواده‌های شهید خدابنده و‌ شهید شمسایی و رزمنده پرستار غلامرضا شهسوار تقدیر به عمل آمد.

 

لینک گزارش تصویری


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.