پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۷۸۳۸ مورد

پنج شنبه ٦ بهمن ١٤٠١ ساعت ١٢:٥٦ ب.ظ   ( بازدید : 313 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و تیم همراه در شهرستان راز و جرگلان حضور یافت و از مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان در مرزی‌ترین نقطه استان بازدید و نحوه ارائه خدمات به مردم این منطقه را از نزدیک رصد کرد.

به گزارش وب‌دا؛ دکتر سید جواد پورنقی امروز (پنج شنبه) 6 بهمن 1401 به همراه معاونت بهداشتی دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت شهرستان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و فرماندار شهرستان راز و جرگلان برای بررسی زیرساخت های بهداشتی و فوریت های پزشکی در مرکز جامع سلامت باغلق و یکه سعود، خانه بهداشت کرکلی و پایگاه اورژانس کز و نیز روستای حصارچه مرزی‌ترین نقطه حضور یافت و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی به مردم منطقه را بررسی کرد.

بنابراین گزارش، این سفر یک روزه به راز و جرگلان در راستای سلسله‌ بازدیدهای میدانی و هدفمند در راستای بررسی نحوه ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان استان انجام شد، زیرساخت های حوزه بهداشت، میزان دسترسی مردم به خدمات، اجرای سند تلفیقی تقویت نظام شبکه و چالش های بهداشت و درمان شهرستان مورد بررسی، ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.


گفتنی است، تقویت شاخص های سلامت در شهرستان راز و جرگلان، بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه، جلب رضایتمندی عمومی و امید آفرینی در راستای اجرای تعالی سلامت در استان در شاکله برنامه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قرار دارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.