پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۵۳۶ مورد

دوشنبه ٧ فروردین ١٤٠٢ ساعت ٣:٤ ق.ظ   ( بازدید : 232 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی و مدیرکل کمیته امداد استان در دیداری بر همکاری مشترک بین این دو مجموعه تأکید کردند.

 

به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان ظهر دوشنبه 7 فروردین‌ماه 1402 دیدار و گفتگو کردند.

 

دکتر شاهین‌فر در این دیدار که معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز حضور داشت، با بیان اینکه باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که افراد تحت پوشش کمیته امداد برای هزینه‌های درمان معطل نشوند، عنوان کرد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دانشگاه در کنار کمیته امداد است تا خدمات بهتری به مددجویان ارائه دهد.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی متعدد توسط این نهاد، افزود: بهتر است این خدمات با برنامه‌ریزی درست ابتدا به افراد تحت پوشش ارائه شود.

 

دکتر شاهین‌فر در انتها بر اجرای برنامه‌های مشترک بین علوم پزشکی و کمیته امداد تأکید کرد.

 

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز در این جلسه با تشریح برخی از خدمات به افراد مددجو، گفت: علوم پزشکی بانک اطلاعاتی مناسبی دارد که می‌توان در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان از آن بهره برد.

 

وی بیان کرد: اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند با هماهنگی کمیته امداد برگزار شود تا نیازهای درمانی مددجویان رفع شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.