پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۴۰۹۶ مورد

سه شنبه ٨ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١١:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 421 نفر )

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که عصر روز گذشته عازم شهرستان شیروان شده بود، ضمن دیدار با خانواده شهید علی رستمی از شهدای مدافع سلامت استان، آخرین وضعیت چند پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

 

به گزارش وب‌دا، بازدید از بخش ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شیروان، عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، پروژه مرکز شهری شماره ۱ شیروان و 6 واحد پانسیون مرکز شماره 2 شهری شیروان از جمله برنامه‌های دکتر حسن براتی‌زاده در سفر به شهرستان شیروان بود.

 

بر اساس این گزارش، در این سفر که کمالی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر حیدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان و پیمانکاران این پروژه‌ها نیز حضور داشتند، مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آن‌ها ارائه داد و سپس تصمیمات لازم در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان شیروان گرفته شد.

 

گفتنی است؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تاکنون بازدیدهایی از بخش‌های مختلف دانشگاه در شهرستان‌های استان از جمله جاجرم و شیروان داشته است و بازدیدهای سرزده دکتر براتی‌زاده به‌منظور رصد آخرین وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان‌های استان همچنان ادامه دارد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.