پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸۳۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۶۲۶ مورد

جمعه ١١ فروردین ١٤٠٢ ساعت ٣:٠ ق.ظ   ( بازدید : 745 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی پیامی مشترک فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 

به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی و حجت‌الاسلام عقیل فرزانه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه طی پیامی مشترک فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

12 فروردین سالروز گفتن «آری» به اسلام و جمهوری اسلامی و گفتن «نه» به هر چه غیر از آن، است؛ روزی که مردم شریف ایران‌زمین با بصیرتی مثال‌زدنی و با رهبری امام خمینی(ره) گامی دیگر در راستای ایجاد حکومت اسلامی برداشتند.

 

در این روز بزرگ ملت سرافراز ایران از امتحانی دیگر سربلند بیرون آمده و با انتخاب خود ساختارهای نظام استکباری را به چالش کشیدند. مردم شریف و نجیب ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می‌دارند که همواره به مدد ایمان محکم، غیرت ژرف و همت بلند خویش از کوران حوادث صعب و نفس‌گیر جاری با موفقیت بیرون آمده‌اند.

 

مردم ولایتمدار ایران‌زمین در 12 فروردین سال 1358 با حضور خود در پای صندوق رأی، نشان دادند این ملت دلبسته اسلام است.

 

اکنون که بار دیگر در آستانه 12 فروردین قرار گرفته‌ایم؛ ضمن تبریک مجدد نوروز باستانی، سالروز تشکیل و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به یکایک مردم ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم موفقیت‌های نظام با تلاش همگانی، زیر سایه ولایت بیش‌ازپیش شود.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.