پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۱۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۱۶۷ مورد

دوشنبه ٨ خرداد ١٤٠٢ ساعت ٢:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 227 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از درخشش این دانشگاه در ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب در تفاهم نامه ساخت 2000 پروژه بهداشتی در سطح کشور، خبر داد.

 

دکتر جواد شاهین‌فر روز دوشنبه 8 خردادماه 1402 در گفتگو با وب‌دا، اظهار کرد: در همایش اخیر معاونان توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت (استان تهران) عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب در تفاهم نامه ساخت 2000 پروژه بهداشتی در سطح کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی افزود: سهم خراسان شمالی در این تفاهم‌نامه ساخت 2000 واحد بهداشتی در سراسر کشور، 89 پروژه است که در ارزیابی‌های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با توجه به پیشرفت پروژه‌ها، برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکار و ... حائز رتبه دوم کشوری شد.

 

وی گفت: علاوه بر این، در حال حاضر، بیش از 85 پروژه عمرانی شامل خانه‌های بهداشت روستایی، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت، پایگاه‌های اورژانس شهری و روستایی و... در شهرها و روستاهای استان در دست احداث است که در آینده نزدیک می‌توان شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در جای جای استان‌مان باشیم.

 

دکتر شاهین‌فر به این موضوع هم اشاره کرد که پروژه‌های بسیاری نیز در شرف واگذاری به پیمانکار است تا عملیات اجرایی آن‌ها نیز آغاز شود و ادامه داد: علاوه بر اعتبارات پروژه‌های بزرگ درمانی و بیمارستانی، بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه بهداشتی دانشگاه پیش‌بینی شده که بخش زیادی از آن نیز تخصیص یافته است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.