پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۶۹۵۲ مورد

پنج شنبه ١١ خرداد ١٤٠٢ ساعت ١٠:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 267 نفر )

️معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان در سفر به شهرستان مرزی رازوجرگلان، با حضور در مرکز جامع سلامت شهری راز، ضمن گفت و گو با کارکنان این مرکز و شنیدن درخواست های آنان و همچنین مشکلات احتمالی، خدمات در حال ارائه در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

 

به گزارش وب‌دا، در این بازدید که رئیس شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان نیز حضور داشت، مرکز جامع سلامت شهری راز مورد بررسی و رصد میدانی دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است تا خللی در خدمات قابل ارائه بهداشتی و درمانی به مردم پیش نیاید و از طرفی کارکنان این مراکز بتوانند بی واسطه مسائل و دغدغه های خود را با معاون توسعه دانشگاه درمیان بگذارند.

 

بر اساس این گزارش؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه یکی از مهم ترین محور برنامه های سفر یک روزه خود به شهرستان ولایتمدار و مرزی رازجرگلان را، بازدید از آخرین وضعیت بزرگترین پروژه درمانی در حال احداث در این شهرستان ۷۰ هزار نفری قرار داد؛ البته بازدید دکتر براتی زاده با چاشنی خداقوتی به پیمانکار و عوامل اجرایی این پروژه بزرگ همراه بود.

 

️دکتر براتی زاده در این بازدید، هم روند پیشرفت این پروژه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و هم پس از شنیدن گزارش های مختلف در این خصوص که از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان و مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه و همچنین پیمانکار مربوطه ارائه شد، دستورات لازم در خصوص تسریع در روند تکمیل این پروژه را صادر کرد.

 

️گفتنی است؛ طی روزهای اخیر بخشی از اسکلت ساخته شده برای تکمیل فاز نخست این بیمارستان، از کارگاه ساخت به محل اجرای این پروژه در شهرستان رازوجرگلان منتقل شد تا نسبت به بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی در نزدیک‌ترین محل اقامت‌شان در آینده نزدیک، امیدوارتر شد.

 

️این پروژه درمانی 64 تخت خوابی رازوجرگلان قرار است در زیربنای 7730 متر مربع احداث شود و هم اکنون فاز نخست این پروژه با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی همراه است و در آینده نه چندان دور و با تکمیل اسکلت ساختمان، فاز 2 این بیمارستان آغاز خواهد شد تا روند بهره مند شدن مردم آن دیار از خدمات درمانی بیش از پیش سرعت بگیرد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.