پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٦ مرداد ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۵۲۳۱۹۶ مورد

سه شنبه ٢٥ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ١٥:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 170 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی در آستانه 27 اردیبهشت‌‎ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان این حوزه تبریک و خداقوت گفت.

به گزارش وبدا، در متن پیام علی سنایی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

دنیای امروز دنیای تعامل، فضای مجازی و هوش مصنوعی است؛ دنیایی که با سرعت لحظه‌ای  به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند و تغییرات ثانیه‌ای است. عقب ماندن از این تحولات باعث عقب‌ماندگی فکری، اداری و ساختاری خواهد شد. 

 

در این بین نیروهای روابط عمومی هر دستگاه و نهاد نقشی حیاتی دارند و وظیفه‌ای خطیر دارند که غفلت از آن آسیبی به تمام مجموعه وارد خواهد کرد.

 

ایجاد ارتباط بین دستگاه و مردم دیگر وظیفه مهم این نیروهای باارزش است که باعث شده روابط عمومی پیشانی هر مجموعه قلمداد شود به طوری که ظهور و بروز تمامی اقدامات نهاد، بسته به عملکرد روابط عمومی است.

 

در چنین شرایطی بر خود وظیفه می‌دانم بیست و هفتم اردیبهشت، روز روابط عمومی را به همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که خالصانه خدمت می کنند و مقابل تمامی سختی های این شغل اراده خود را برای اعتلای نظام سلامت و درخشش بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ کرده اند، تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای آنان دارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.