پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٦ مرداد ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۵۲۳۶۱۹ مورد

چهارشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ٣:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 89 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه در دانشگاه، بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات تأکید کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای کاملا تخصصی و مبتنی بر علم است که در دنیای امروز نقش حیاتی در جلب اعتماد و مشارکت عمومی و ارتباط موثر با مردم دارد.

 

به گزارش وبدا، در پیام دکتر شاهین‌فر به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است:


نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه روابط عمومی و مقوله مهم اطلاع رسانی در عصر ارتباطات است.


روابط عمومی به عنوان یک بازوی مشورتی در سازمان، فرصت اطلاع رسانی خدمات و وظایف را به مردم می دهد و با استفاده از توان، تخصص و ظرفیت ها در راستای آگاهی بخشی عمومی تلاش می کند.


 توجه به جایگاه ویژه روابط عمومی در دستگاه، ارتباطی دو سویه و قوی بین افکار عمومی و مجموعه ایجاد کرده و به عنوان پل ارتباطی در جلب مشارکت های عمومی، ایجاد امید در جامعه و تحقق شعار سال نیز تاثیر گذار خواهند بود.


اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران و سخت‌کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی تداوم خدمت و توفیقات روزافزون برای ایشان دارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.