پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۱۳۰ مورد

سه شنبه ١٩ آبان ١٣٩٤ ساعت ١٠:٨ ق.ظ   ( بازدید : 666 نفر )

این کلینیک تخصصی ، خدمات ارتودنسی، ایمپلنت، جراحی لثه، ترمیم و زیبایی دندان، درمان ریشه، لیزر درمانی و دندانپزشکی ویژه کودکان را به مردم ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

نخستین کلینیک تخصصی دندانپزشکی دیجیتالی کشور امشب در ساختمان پزشکان دانای رشت به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیر این کلینیک تخصصی گفت : در این مرکز خدمات دندانپزشکی با استفاده از دستگاه های لیزر و دستگاه CADCAM ارائه شده و همچنین لوازم مورد استفاده در این مرکز نیز بر اساس استاندارهای جهانی و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر گواهینامه های بین المللی ISO9001 در اختیار بیماران قرار می گیرد.
دکتر سارا ضیایی افزود : این کلینیک تخصصی ، خدمات ارتودنسی ، ایمپلنت ، جراحی لثه ، ترمیم و زیبایی دندان ، درمان ریشه ، لیزر درمانی و دندانپزشکی ویژه کودکان را به مردم ارائه می دهد.
در مراسم افتتاح این کلینیک تخصصی ، غلامعلی جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح ارتقای نظام سلامت در کشور گفت : ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری بخض خصوصی در این بخش وجود دارد که مسوولان باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.
حسن تامینی دیگر نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به لزوم اهمیت بیشتر خانواده به مقوله دهان و دندان فرزندان گفت : باید جلوی آسیب های حوزه دهان و دندان از همان خردسالی گرفته شود تا کودکان در سالهای پیش رو به بیماری های دهان و دندان مبتلا نشوند.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.