پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۷۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۱۹ مورد

شنبه ٢٣ آبان ١٣٩٤ ساعت ١٠:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 591 نفر )

امیدوارم با تلاش بیش از پیش همکارانم در این انجمن، شاهد گسترش آگاهی های تخصصی و عمومی در عرصه دندانپزشکی کشور باشیم و مردم از خدمات شما در جای جای کشور به ویژه در قالب انجمن های خیریه بهره گیرند.

 

 

 

 

 

سید حسن هاشمی در پیامی به پانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی، اظهارداشت: بدون شک انجمن های علمی، تشکل هایی با کارکردهای گوناگون هستند که هم زمان با برنامه ریزی برای ارتقاء دانش و توان مندی اعضا باید به نیازهای کشور و مردم در حوزه فعالیت خود توجه جدی و کافی داشته باشند.
هاشمی افزود: انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی که با برخی از حساس‌ترین بخش های حوزه سلامت امروز و فردای کشور چون پیشگیری از پوسیدگی و سلامت دهان و دندان سر و کار دارد، به طریق اولی نیازمند برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت است، تا علاوه بر دست یابی به اهداف حرفه ای، در خدمت به ملت، بیش از پیش موفق باشند. این موفقیت علاوه بر بکارگیری روش های نوین درمان و شیوه های غیر تهاجمی، به منظور حفاظت از نسوج سالم دندان ها، باید در عرصه اطلاع رسانی هم ظهور و بروز داشته باشد. به همین دلیل مناسب است استفاده از سیستم های اطلاع رسانی سنتی و نوین در دستور کار انجمن قرار گیرد.
وزیر بهداشت ادامه داد: انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی، با برگزیدن پسوند زیبایی، خواسته یا ناخواسته بر نکته دیگری نیز تاکید کرده و آن این است که در حرفه پزشکی باید تلاش کرد تا درمان، نه تنها با بهترین شیوه که به زیباترین نحو ممکن صورت پذیرد و این امر در رشته تخصصی شما، نمودی بیشتر دارد که لازم است به آن توجهی ویژه مبذول نمایید.
امیدوارم با تلاش بیش از پیش همکارانم در این انجمن، شاهد گسترش آگاهی های تخصصی و عمومی در عرصه دندانپزشکی کشور باشیم و مردم از خدمات شما در جای جای کشور به ویژه در قالب انجمن های خیریه بهره گیرند.
گفتنی است؛ پانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران از ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
 

منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.