پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۰۴۲ مورد

شنبه ٢٣ آبان ١٣٩٤ ساعت ١٠:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 611 نفر )

این نمایشگاه با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص مسایل بهداشتی و سلامت و همچنین معرفی توانمندی شرکت های داخلی در تولید محصولات بهداشتی، آرایشی و پزشکی دایر شده است.

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص مسایل بهداشتی و سلامت و همچنین معرفی توانمندی شرکت های داخلی در تولید محصولات بهداشتی، آرایشی و پزشکی دایر شده است.
هادی نیک فطرت افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، تولیدات، توانمندی ها و فن آوری های مختلف در زمینه های تجهیزات پزشکی، آرایشی، بهداشتی، آزمایشگاهی، دارویی و محصولات و خدمات بخش سلامت را در غرفه ها و فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی اظهار داشت: یکی از برنامه های پیش بینی شده شرکت نمایشگاهها توجه به مخاطبان تخصصی و کارشناسان است تا بتوانند در موضوعات مختلف اطلاعات خود را به روز کنند.
نیک فطرت ادامه داد: اطلاع رسانی به عموم در زمینه سلامتی و بهداشت، معرفی ظرفیت های شرکت های داخلی درساخت وسایل پزشکی و ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: همچنین با برگزاری برنامه های علمی در حاشیه نمایشگاه نظیر سمینارها، همایش ها و کنفرانس ها فرصت هایی برای آشنایی بیشتر متخصصان و فعالان بخش سلامت با آخرین اطلاعات، روندها، محصولات و خدمات در رشته های مختلف صنعت سلامت نیز فراهم می شود.
این مسوول اضافه کرد: این نمایشگاه با عنوان هلث از امروز 19 لغایت 22 آبان ماه به مدت چهار روز با حضور بیش از 50 مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاهای بین المللی قزوین دایر شده است.
وی اظهار امیدواری کرد همچون سایر نمایشگاه های برپا شده در سال جاری، شهروندان قزوینی استقبال خوب و چشمگیری از این نمایشگاه خواهند داشت.
نیک فطرت یادآور شد: دومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان و متخصصین دایر خواهد بود.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.