پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۹۵۹ مورد

سه شنبه ٢٦ آبان ١٣٩٤ ساعت ١٤:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 483 نفر )

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت؛ برگزاری دوره آموزشی توجیهی سه‌روزه ویژه دبیران شوراهای انضباطی جدید‌الانتصاب پنج دانشگاه‌ و دانشکده علوم پزشکی کشور از صبح امروز دو‌‌شنبه 25 آبان‌ماه در محل شورای مركزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت آغاز شد و تا چهار‌شنبه 27 آبان‌ماه ادامه دارد.

این دوره سه‌روزه که ویژه دبیران شوراهای انضباطی جدید‌الانتصاب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تبریز، خراسان شمالی، بم، نیشابور و ساوه می‌باشد، با هدف آشنایی دبیران با اصول و روابط حاکم بر داد‌رسی عادلانه، آشنایی با آئین‌نامه انضباطی دانشجویان و شیوه‌نامه اجرایی آن، آشنایی با دستور‌العمل اوراق انضباطی دانشجویان، آشنایی با سبک‌های انضباطی و آشنایی با انواع مواد مخدر و طرز استعمال آنها برگزار شده است.

بنابراین گزارش، آشنایی با اصول بی‌طرفی، اصل برابری، اصل تناسب، نحوه صدور احکام انضباطی ، اصل قانونی بودن تخلف و تنبیه، اصل دفاع، اصل عدم افشای اصرار، اصل احترام به حقوق و آزادی‌های دانشجویان و اصل عدم تجسس از دیگر محور‌های مهم این دوره آموزشی توجیهی است.

در این دوره آموزشی توجیهی همچنین نمونه‌ پرونده‌های انضباطی دانشجویان در قالب برگزاری کارگاه‌ به طور عملی به دبیران جدید‌الانتصاب آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، تدریس و آموزش این دوره به عهده دبیر و کارشناسان شورای مركزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت است.


منبع : مدیریت فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.