پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۴۲۳ مورد

دوشنبه ١٦ آذر ١٣٩٤ ساعت ١٢:٦ ب.ظ   ( بازدید : 1084 نفر )

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور معاونت محترم فرمانداری و معاون بهداشتی مرکز بهداشت خانم دکتر جهانی و سایر ادارات شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت:

جلسه  کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور معاونت محترم فرمانداری و معاون بهداشتی مرکز بهداشت خانم دکتر جهانی و سایر ادارات شهرستان  در محل فرمانداری برگزار شد .
در این جلسه در ابتدا در مورد واگذاری داروخانه بیمارستان شهر آشخانه به بخش خصوصی در روزهای جمعه و و روزهای تعطیل صحبت هایی به میان آمد و بنا شد طبق قانون اقدامات مناسب در این زمینه صورت گیرد.
در ادامه به موضوع شیوع شپش در نقاط مختلف شهرستان پرداخته شد که آقای یزدانی مسؤل بیماریهای مرکز بهداشت وضعیت شیوع پدیکلوزدر شهرستان رابیان کرد ،اولین مساله در جلوگیری از این مورد ارائه آموزش و آگاهی به مردم می باشد که اقدامات مناسب در این زمینه در شهر آشخانه صورت گرفته است و در مورد سایر نقاط شهرستان علی الخصوص روستاهای دور افتاده نیز بنا به پیشنهاد معاونت محترم فرمانداری این مساله علاوه بر پیگیری توسط بهورزان موجود در آن نقاط از طریق مدارس که کانون اصلی شیوع این عامل است مورد آموزش  قرار گرفته و هر از چند گاهی دانش آموزان مورد معاینه قرار بگیرند .
در ادامه جلسه نحوه جمع آوری و دفن زباله سطح شهر و روستاها مورد بحث قرار گرفت و با به توجه به مسائل و مشکلات موجود در این مورد قرار بر این شد تا زباله در اسرع وقت از نقاط مختلف مورد جمع آوری قرار گرفته و از دپو کردن آن ها در نقاط مختلف شهری جلوگیری به عمل آید و در خصوص دفن زباله کلیه موارد زیست محیطی مد نظر قرار گرفته شده و این مساله طبق استاندارد ها انجام شود.


منبع : شبکه بهداشت و درمان مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.