پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۶۷۴۵ مورد

سه شنبه ٢٤ آذر ١٣٩٤ ساعت ١٠:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 763 نفر )

بررسی ظرفیت‌های همکاری آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن و عترت

 

حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی کوتاه و بلندمدت، در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقی قرآن از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

 

سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه مهد قرآن در دیدار با دکتر محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت زمینه‌های همکاری و مشارکت دو نهاد قرآنی را در اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

در این دیدار بحرالعلوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی، تخصصی و تجربی فعالان قرآنی از جمله مؤسسه مهد قرآن با پیشینه 25 سال خادمی قرآن کریم را در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ و قرآن و عترت در میان گروه‌های هدف (دانشجویان،کارکنان و اساتید) در وزارتخانه متبوعه را مورد تأکید قرار داد.

 

وی گفت: حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی کوتاه و بلندمدت، در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقی قرآن در راستای ایجاد فضای قرآنی و معنوی، ترویج فرهنگ قرآن و عترت از اولویت‌های مرکز قرآنی در تمامی بخش‌های ستادی، بیمارستانی، آموزشی در وزارت بهداشت است.

 

بنا بر این گزارش، چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن نیز با اشاره به هم گرایی جامعه قرآنیان در توسعه و رشد آموزش جامع قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، همکاری، حمایت و پشتیبانی فکری و معنوی توسط مهد قرآن در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را تأکید کرد.


منبع : مدیریت فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.