پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۷۲۴ مورد

یكشنبه ٥ اردیبهشت ١٣٩٥ ساعت ٨:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 1031 نفر )

 
بازدید رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 

دکتر محمد مهدی بحرالعلوم هدف از این بازدید را سنجش امکانات و فضای دانشگاه جهت برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد و ساختار و امکانات سالن‌ها و مکان‌های رفاهی این دانشگاه را جهت میزبانی جشنواره مورد ارزیابی قرار داد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت 18 فروردین ماه در سفری به مشهد از خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های غذاخوری، سالن تربیت بدنی و تالارهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد.

 

بحرالعلوم هدف از این بازدید را سنجش امکانات و فضای دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد و ساختار و امکانات سالن‌ها و مکان‌های رفاهی دانشگاه را جهت میزبانی این جشنواره مورد ارزیابی قرار داد.

 

جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در دانشگاه‌ها، در سه سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید و در بخش‌های شفاهی، کتبی، کتابخوانی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در دو مرحله دانشگاهی و سراسری همه ساله برگزار می‌شود.

 

مرحله نهایی این جشنواره اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و منتخبین بخش‌های دانشگاهی در سه سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

منبع : مدیریت فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.