پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۳۲۵ مورد

شنبه ١٥ خرداد ١٣٩٥ ساعت ٨:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 1279 نفر )

یک مورد زایمان طبیعی داخل آمبولانس 115 شیروان با موفقیت انجام شد

به گزارش مسئول اورژانس 115 شیروان:

مصطفی پاکزادفرد مسئول فوریتهای 115 شیروان گفت:

ساعت 22:13 در پی تماس یکی از روستائیان محترم با 115 شیروان مبنی بر شروع درد زایمان مادر بارداری که از روستا بطرف شهرستان شیروان در حال حرکت بود بلافاصله دو نفر از تکنسین های فوریت پزشکی بنام های آقایان حسن غفوری فر و مصطفی پاکزاد فرد به محل اعزام شدند

پرسنل پس از رسیدن بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه مادر باردار را به داخل آمبولانس منتقل کرده و شرایط بیمار به گونه ای شد که قبل از رسیدن به بیمارستان زایمان صورت می گرفت بنابراین پرسنل 115 با توکل به خدا ،حفظ آرامش و استفاده از مهارتهای فوریتی اقدامات لازم را جهت انجام زایمان شروع کردند.

پاکزاد فرد افزود: خوشبختانه زایمان طبیعی به شکل صحیح انجام گرفت و مادر و نوزاد با سلامتی کامل در ساعت 22.25جهت ادامه امور درمانی تحویل بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گردید.

پاکزاد فرد در پایان اظهار داشت تاکنون چندین بار زایمان موفق داخل امبولانس صورت پذیرفته است که  خودبرگ زرینی بر افتخارات اورژانس 115 شیروان می باشد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمدحکیمیشنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت ٢٢:٢٠ ب.ظ

ضمن عرض سلام و خسته نباشید حضورهمه همکاران درعرصه اورژانس پیش بیمارستانی مخصوصا دوعزیز نامبرده شده توانایی وتخصص شما مایه مباهات وافتخارماست موفق باشید