پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۰۱۰ مورد

شنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت ١٢:٤٢ ب.ظ   ( بازدید : 423 نفر )

در احکام جداگانه‌ای از سوی رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت‎‏:
مسؤولان برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها منصوب شدند
تاریخ انتشار : شنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت: ١١:٢٣
 
 
در احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر محمدمهدی بحرالعلوم‏، مسؤولان بخش‌های مختلف اجرایی و فنی برگزاری مرحله نهایی‏، بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در احکام جداگانه مسؤولان و مدیران اجرایی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را منصوب کرد.

 

 بر اساس این گزارش داوود تک فلاح به سمت قائم مقام دبیر و رییس کمیته جشنواره؛ مهدی صالحی به سمت مسؤول بخش کتبی، پژوهشی و کتابخوانی کمیته فنی و محمد ضرغام  به عنوان مسؤول بخش مسابقات قرائت، حفظ و نغمات آیینی کمیته فنی  منصوب شدند.

 

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، همچنین امیر حسین خدادادی را به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و اجرایی جشنواره؛ مهدی معماری را به عنوان رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی و بیژن مظاهری را به عنوان مسؤول بخش ادبی، هنری و فن‌آوری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

 

بحرالعلوم در احکام صادره به تجربیات افراد فوق الذکر، در حوزه‌های کاری مرتبط با احکام صادره اشاره کرد و در قسمتی از احکام خطاب به  منصوبان برگزاری جشنواره آورده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند باری تعالی، قرآن عظیم، توجهات ولی عصر(عج) و اهل بیت در برگزاری هر چه بهتر بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مدیریت این حرکت ارزشمند، موفق و منصور باشید

 

گفتنی است مرحله نهایی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 27 تا 30 مردادماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

منبع : مدیریت فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.