پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۶۷۶۲ مورد

یكشنبه ٢١ شهریور ١٣٩٥ ساعت ١٠:٦ ق.ظ   ( بازدید : 510 نفر )

حمدخاتمی:افرادی که سابقه ایستادگی در برابر ولایت داشته اند منتخب مردم نیستند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه حضرت جوادالائمه (ع)؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی  پنجشنبه 18 شهریور ماه در آیین کنگره سرداران و 946 شهید شهرستان بجنورد اظهار کرد: در مورد شهیدان آیات زیادی داریم از جمله آیات سوره محمد(ص) است که می گوید : آنهایی که در راه خدا شهید شدند خدا اعمال اینها را از بین نمی برد و آنها را به بهشت راهنمایی می کند و به آنها آرمش می دهد و آنها را وارد بهشت می کند

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه داران و شخصیت های بهشت هستند افزود: حضرت محمد(ص) فرمود: آنقدر شخصیت شهیدان بالا و والا است که اگر در گذرگاهی انبیاء نشسته باشند و شهیدان در آنجا حضور پیدا کنند، انبیاء به احترامشان بلند می شود.

وی با بیان اینکه شهیدان سوال قبر ندارند گفت: شهید قبل از اینکه بروند امتحانش را داده است ، شب عملیات، شب امتحان شهیدان بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خون شهدا هدر رفتنی نیست اظهار کرد: خون شهیدان 17 شهریور هرگز هدر نرفت و خون این شهیدان پیروزی انقلاب را تسریع کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب ما معجزه الهی بود ، اگر دنیای استکبار می دانست بعد از انقلاب جرقه بیداری اسلامی خورده می شود، دخالت نظامی می کردند و نمی گذاشتند بذر انقلاب پاشیده شود.

آل سعود ، آل سقوط خواهد شد

آیت الله خاتمی با بیان آل سعود، آل سقوط خواهد شد افزود: سال گذشته سعودی های بدتر از شیطان حدود 7 هزار حاجی مسلمان را در احرام با لبان تشنه ، زیر آفتاب،  مظلومانه به شهادت رساندند. تردید نکنید که این خون های پاک گریبان گیر این وحشی ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وهابیت و بهائیت ساخته انگلیس هستند افزود: دولت آل سعود، دولت کاملا انگلیسی است و انگلیسی ها در حجاز وهابی ها و در ایران بهائیت را ساختند .

امام جمعه موقت تهران گفت: دولت آل سعود دولتی نیست که با رای مردم سرکار آمده باشد و ازآغاز با وحشی گری و غارت کارشان را پیش بردند و همچنان هم با ادم کشی کاراشان را پیش می برند.

وی با بیان اینکه در هر کجای دنیا عملیات انتحاری صورت می گیرد ، پولش را آل سعود پرداخت می کند افزود: آبشخور عناصر تکفبری مثل داعش و القاعده ، دولت سعودی است .

ملت ما آن دستی را که به سمت آل سعود دراز شود را خواهد شکست

وی با بیان اینکه خون مظلوم  از بن سخره جوانه می زند و برتن ظالمان تازیانه خواهد زد افزود: در چنین شرایطی آقایی در ایران می گوید، اگر لازم باشد ما برای آشتی ، به سمت آل سعود دست دراز می کینم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ما آن دستی را که به سمت آل سعود دراز شود را خواهد شکست.

وی با اشاره به اینکه  موضع آشتی، ضد موضع ولایت فقیه است گفت: موضع نظام برخورد آتشین با دولت جلاد سعودی است .

وی با بیان  اینکه ما باید در عرصه سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و بخصوص نظامی از نظام اسلامی حمایت و پاسداری کنیم گفت: آقایی زمانی گفت: دوره موشک گذشته و دوره ، دوره مذاکره است ،مقام معظم رهبری در پاسخ به این حرف گفتند، گوینده این سخن اگر از رو ناآگاهی این سخن را گفته که هیچ اما اگر آگاهانه این را گفته است خیانت به نظام اسلامی است.

آقایی می گوید نیازی به نیروی نظامی نداریم، این سخن ضد قرآن است

امام جمعه موقت تهران با اینکه امروز وظیفه مان پاسداری از خون شهیدان انقلاب است و بگویند نیازی به نیروی نظامی نداریم، سخنی ضد قرآن بیان کردند افزود: امروز قدرت کشورها بر مبنای موشک های قاره پیمای آنان است و این موشک های 1500 کیلومتری است که دشمنان را سرجای خودشان نشانده است.

خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان ما مذاکره نمی فهمند اظهار کرد: دولت ما در برجام تمام وعده های خود را عملی کرده است اما آنها با گذشت 6 ماه از برجام به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکردند.

با اختلاس ها در هر زمانی که باشد باید مقابله کرد

وی با بیان اینکه مقابله با فیش های نجومی در راستای انقلابی بودن است افزود: درست نیست که کسانی نجومی بگیران را از ذخایر انقلاب بدانند و باید با عدالت پیش رفت تا تمام منافذ نجومی گیران بسته شود.

وی ادامه داد: باید با اختلاس ها در هر زمانی که باشد مقابله کرد ، چه در زمان دولت گذشته ، چه دولت فعلی و چه دولت آینده باید از این اختلاس ها جلوگیری شود چرا که کم ترین فساد در در عرصه اداری، قضایی و قانون گذاری بیشترین آسیب را به نظام اسلامی می زند.

وی یکی از ویژگی های انقلابی بودن را مقاوم بودن و خستگی ناپذیر بودن دانست و افزود: دشمنان می خواهند مردم ما را خسته نشان دهند اما بدانند ملت ما تا زمانی که آمریکا شیطنت و خیانت می کند مرگ بر آمریکا می گویند.

وی ادامه داد: کسانی که می خواند این شعار ها را افراطی گری تلقی کنند می گوییم این افراط نیست و این شما هستید که عقب ماندید.

مردم به کسی رای می دهند که پیشینه ایستادگی در مقابل ولایت را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون فضای انتخاباتی نیست و لی سخن از انتخابات هست افزود: مردم ما به کسی رای می دهند که ولایت مدار باشد و کم ترین زاویه با ولایت نداشته باشد و آنهایی که پیشینه ایستادگی در مقابل ولایت را دارند به فضل خداوند، منتخب مردم قرار نخواند گرفت.


منبع : انجمن اسلامی دانشگاه - معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.