پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۷۲۸ مورد

چهارشنبه ١٩ آبان ١٣٩٥ ساعت ١٢:٤٨ ب.ظ   ( بازدید : 743 نفر )

صورت شما تاریخچه گویایی از زندگی شماست و می تواند همچون یک کتاب جالب مورد مطالبعه قرار گیرد. مجموعه مقالات روان شناسی چهره واژه نامه ای در اختیار ما قرار می دهد که به کمک آن می توانیم از درستی احساسات و برداشت های درونی مان مطمئن شویم. طرز فکر و نوع احساسات ما در چهره مان قابل مشاهده است . صورت همانند کارنامه زندگی است . در ساختمان و خطوس یک صورت می توان سرگذشت، طرز فکر، خصوصیات اخلاقی، میزان نیاز به صمیمیت؛ اخلاق کاری، سلیقه ها شخصی و بسیاری از خصوصیات دیگر دارنده آن را یافت.

تمام این ها در صورت تان حک شده

به نظر شما واکنش مردم در برابر اطلاعات شما از چهره شان چگونه است؟
عجیبه” خیلی جالبه!از کجا فهمیدی! علم غیب داری؟
اکثر مردم نمی دانند که جواب سوال هایشان یک جمله ساده بیش نیست : تمام این هادر صورت تان حک شده است.
انسان ها موجوداتی با ابعاد مختلف جسمی، ذهنی، عاطفی و روحی هستند و هریک از این بعدهایی وجود ما متاثر از دیگری است مثلا اگر در موقعیتی قرار گیرید که تمرکز دائم و طولانی داشته باشید نه تنها این وضع بر روحیه شما اثر می گذارذ بلکه تاثیر فیزیکی آن نیز روی چهره تان به صورت خطوط عمودی بین ابروها نمایان می شود. علاوه بر این، صورت نمایانگر صفحات درونی است. باید به این نکته توجه کرد ، شناخت از خود اغلب برگرفته از تلقینات و نظرات اطرافیان است. برای مثال اگر تا به حال کسی به ما نگفته باشد زیباییم. احساس زیبایی برای مان دشوار است.
آینه تمام نمای زندگی ما

از آن جا که احساسات یکی از جنبه های وجود بشر است به مروز زمان باورهایی از قبیل زیبا بودن، زشت بودن و … بر صورت مان حک خواهد شد. برای مثال اگر شما در محیطی زندگی می کنید که واکنش همه نسبت به شما منفی است با تغییر مکان به محیطی که واکنش افراد نسبت به شما مثبت باشد در چهره شما تغییرات شگفت انگیزی ایجاد خواهد شد. اگر از چهره خود راضی نیستید به عنوان یک نصیحت بتهتر است به جای جراحی پلاستیک به تغییر دادن محل تان و انتخاب دوستانی مثبت اندیش فکر کنید . در چهره شما همه چیز حائز اهمیت است. همه یا کاربردهای اصلی اعضای صورت آشناییم. مثلا از چشم ها برای دیدن از بینی تنفس و بو کردن و از گوش ها برای شنیدن استفاده می کنیم ولی عموما اطلاعی از این موضوع نداریم که هر جزء صورت همچون دریچه ای است که خصوصیات اخلاقی ما را نمایان می کند. برای مثال چشم ها نمایانگر احتیاط، بینی نشان دهنده حمایت و گوش ها بیانگر استقلال هستند. هر جزء صورت و هر خط روی آن تجسم بخش از عادات و خلقیات دارنده آن است (به عبارت دیگر صورت ما آینه تمام نمای زندگی ماست.


منبع : کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.