پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۳۲۶ مورد

پنج شنبه ٤ آبان ١٣٩٦ ساعت ١٠:١٨ ق.ظ   ( بازدید : 2348 نفر )

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، صبح امروز ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جهت بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و شرکت در یادواره شهدای دهستان راستقان وارد شهرستان راز و جرگلان شد.
طی این بازدید، آقای دکتر "هاشمی" به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و بخشدار بخش مرکزی آقای صداقت، از روند ساخت و ساز تسهیلات زایمانی جدید مرکز خدمات جامع سلامت باغلق بازدید نموده و با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل مرکز باغلق، به یادآوری و بیان خاطرات خود از خدمت در این مرکز، مشقات، امکانات موجود و کمبودها در آن دوران پرداخت.
آقای دکتر هاشمی از روند ساخت تسهیلات ابراز خرسندی نموده و خاطرنشان کرد: افتتاح تسهیلات زایمانی جدید باغلق  بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد ساخت.
وی همچنین به همراه آقای نعمتی و جمعی از همکاران، در مراسم یادواره شهدای دهستان راستقان، که در روستای سوخسو رحیمی برگزار شد، شرکت نموده و از پایگاه سیار ویزیت رایگان شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، بازدید کرد.
در ادامه آقای دکتر هاشمی و هیئت همراه، همچنین بخشدار بخش غلامان آقای الهی و مسئول دفتر امام جمعه محترم بجنورد حاج آقا قدیمی، جهت جانمایی محل ساخت مرکز خدمات جامع سلامت راستقان، از این روستا دیدن و در خصوص راه اندازی یک مرکز موقت و سپس احداث ساختمان جدید آن در آینده نزدیک، با مسئولین شهرستان و شورای اسلامی راستقان، گفتگو و مذاکره نمودند.
معاون بهداشتی دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در پایان از مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز بازدید کردند.
 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.