پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۰۱۸ مورد


      مهندس سید سعید جوادی بیهقی مسئول اداره نرم افزار و پشتیبانی دانشگاه از همکاری پرسنل محترم دانشگاه در استفاده از سامانه تیکت مدیریت فاوا دانشگاه تشکر و قدردانی نمود. طبق گزارش ایشان تا کنون سامانه تیکت دانشگاه برای معاونت های دانشجویی و فرهنگی، غذا و دارو، درمان، آموزشی، بهداشتی، پژوهشی و تحقیقات، مجموعه ستاد دانشگاه، دانشکده های پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، بیمارستان های بنت الهدی، امام علی (ع)، امام رضا (ع)، هاشمی رفسنجانی، مرکز بهداشت بجنورد، شبکه و مرکز بهداشت مانه و سملقان مورد استفاده قرار گرفته است که در مدت اندک استفاده از سامانه تعداد 340 تیکت به مجموعه فاوا دانشگاه ارسال شده است. یکی از ویژگی های بارز سامانه تیکت مدیریت فاوا، طراحی و تولید توسط اداره تحقیق و توسعه مدیریت فاوا به مسئولیت مهندس قاضی زاده می باشد.

ایشان از مسئولین فاوا واحد هایی که هنوز سامانه تیکت برای آن ها راه اندازی نشده است درخواست کرد که با مراجعه به سایت مدیریت فاوا دانشگاه به آدرس fava.nkums.ac.ir در قسمت دسترسی های سریع، دستورالعمل ها و آیین نامه ها، دستورالعمل شماره 301 را مطالعه و اقدامات لازم جهت راه اندازی سامانه تیکت را در اسرع وقت اتخاذ نمایند.

همچنین جناب آقای مهندس حیدرپور مدیر محترم فاوا دانشگاه از حمایت های ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر حق بین و سایر معاونین و مدیران دانشگاه در استفاده از سامانه تیکت مدیریت فاوا دانشگاه تشکر و قدردانی ویژه ای نمودند.


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.