پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۸۴۶ مورد


سرویس اینترانت در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت شهرستان راز و جرگلان، در آینده ای نزدیک و در قالب یک طرح اختصاصی راه اندازی خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی، مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان از راه اندازی سرویس اینترانت مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

مهندس "فاطمه حاتمی" با بیان این مطلب که در حال حاضر فقط 5 مرکز از 7 مرکز خدمات جامع سلامت و 8 خانه بهداشت از 40 خانه بهداشت و خانه سلامت شهرستان راز و جرگلان دارای سرویس اینترانت هستند، گفت: با پیگیری های انجام شده طی ماههای گذشته، سرویس اینترانت با سرعت مناسب و مطلوب در تمامی مراکز و خانه های بهداشت این شهرستان، در آینده ای نزدیک و به ترتیب اولویت اعلام شده از سوی معاونت بهداشتی، در قالب یک طرح اختصاصی راه اندازی خواهد شد.

مهندس حاتمی افزود: در یک هفته اخیر نیز سرویس اینترانت خانه های بهداشت پرسه سو و داشلی قلعه راه اندازی شده و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: عمده هدف تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت با سرویس های اینترانت، راه اندازی سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)، ثبت اطلاعات جمعیت تحت پوشش و مراقبت های انجام شده بصورت الکترونیکی می باشد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.