پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۸۳۷ مورد

پنج شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١١:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 643 نفر )

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر مراسم گرامیداشتی به همین مناسبت در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم مراسم گرامیداشت هفته زن و روز مادر همزمان با هفته زن در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم برگزار گردید.

در این مراسم سرکار خانم ملائکه سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک هفته زن با اشاره به اینکه سوره ای در قرآن به نام زن آورده شده است مقام زن را والا توصیف کرده و توصیه به بانوان عرضه داشتند سبک زندگی زنان امروز باید از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) که سرشار از تقوا شوق و بدور از تجملات مادی بوده است الگو گرفته شود.

ملائکه افزود باید تلاش کنیم با تکیه به تعالیم معصومین افرادی مفید برای خانواده و جامعه خود بوده تا بتوانیم با الگو برداری از حضرت فاطمه سلام الله علیها فرزندانی صالح در جامعه پرورش داده که موجب رشد و شکوفایی جامعه باشد.

جناب آقای حسینی حراست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با اشاره به سوره کوثر و ارائه توضیحاتی در شان نزول این سوره و مقام والای زن مسئولیت بانوان را مسئولیتی با ارزش و والا در جهت تربیت فرزندانی صالح برای رشد و تعالی جامعه اسلامی و بشری دانستند.

در پایان ضمن اجرای مداحی توسط جناب آقای مرتضی زاده و پذیرایی از افراد حاضر در مراسم، هدایایی به رسم یادبود و گرامیداشت این روز به بانوان حاضر در جلسه اهداء گردید.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان جاجرم چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.