پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۸۹۹۷ مورد


در طرح سلامت نوروزی ( ۱۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ) ۶هزارو ۳۴۲ بازدید از مراکز تهیه ، عرضه و فروش مواد غذایی ، اماکن عمومی و بین راهی و سامانه آبرسانی در سطح استان انجام شده است.
به گزارش « وب دا » مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی  دانشگاه بیان کرد :  در این مدت از ۶ هزار و ۳۲۷ مرکز تهیه ، عرضه  و فروش مواد غذایی ، اماکن عمومی ، اماکن بین راهی و سامانه آبرسانی در استان ، ۶ هزار و ۳۴۲ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط به عمل آمده است .
مهندس  « نوروزیان » تصریح کرد : در بازرسی های انجام شده۹هزارو ۸۰۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده ،  ۲۲ مرکز به مراجع قضایی معرفی و برای  ۱۱۱ مورد مرکز و اماکن عمومی و بین راهی اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی صادر شده است .
این مسئول افزود : در این مدت همچنین۱۵۴۲ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل ،  ۱۳۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۵۷۶۰ مورد کلر سنجی آب شرب  انجام شده است.
وی همچنین بیان کرد : طی این مدت به ۱۱۸ مورد شکایت ثبت شده در سامانه  ۱۹۰و ۶۶ مورد گزارش متفرقه مردمی  رسیدگی شده و با ۱۱۰ دستفروش دوره گرد هم برخورد شده است.


منبع : معاونت بهداشت دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.