پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۶۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۳۵۲ مورد

یكشنبه ٢٥ اسفند ١٣٩٢ ساعت ١٣:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 873 نفر )

بجنورد - ایرنا - مانور آمادگی دستگاه های خدماتی و امدادی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی صبح یکشنبه در بجنورد مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ضمن بازدید از امکانات دستگاه های حاضر در این مانور بر ضرورت تلاش برای ارایه خدمات شایسته در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی عبوری از این استان تاکید کرد.

ˈمحمدحسن علی نیاˈ گفت: باید مسولان دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در این استان تمامی امکانات خود را برای ارتقای ایمنی و سفر ایمن و بدون دغدغه در ایام تعطیلات نوروز برای هموطنان عبوری از این استان و راهنمایی آنان بسیج کنند.

در این مانور، خودروهای گشت راهداری، اورژانس 115، اتوبوس آمبولانس، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، تعزیرات حکومتی، اسکان مسافران آموزش و پرورش، آتش نشانی و دامپزشکی رژه رفتند.

دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خراسان شمالی از امروز (25 اسفند) امکانات خود را برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی مستقر کرده و فعالیت خود را تا 15 فروردین ماه ادامه می دهند.

ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خراسان شمالی از میانه اسفندماه 92 در مجموعه فرهنگی تاریخی عمارت مفخم ˈبجنوردˈ مستقر شده است.

استان خراسان شمالی در شمالشرق کشور در مسیر اصلی مسافران و زائران امام هشتم (ع) قرار دارد و هرساله در ایام تعطیلات نوروز مسافران زیادی به وسیله خودروهای شخصی و عمومی از این استان گذر می کنند.

در نوروز سال 92، حدود چهار میلیون مسافر برای زیارت بارگاه منور ثامن الحجج (ع) و یا استفاده از جاذبه های گردشگری استانهای شمالی کشور از خراسان شمالی عبور کرده بودند


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.