پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۹۸۶ مورد

یكشنبه ٢١ اردیبهشت ١٣٩٣ ساعت ١١:٣٧ ق.ظ   ( بازدید : 1761 نفر )

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از اعلام نتایج جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد و گفت: استقبال دانشجویان و کارکنان دانشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از مسابقات قرآنی افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دکتر بیباک یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره های قرآنی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه را گسترش و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و ترغیب جامعه دانشگاهی به قرائت قرآن عنوان کرد و افزود : برگزاری جشنواره های قرآنی در سطح مراکز دانشگاهی کمک بسیاری به تبیین مسائل دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی خواهد کرد از این رو مسئولین در برپایی هرچه باشکوه تر این جشنواره ها  از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

این گزارش حاکیست در بخش ترتیل برادران در گروه اساتید مرتضی اسماعیل زاده کواکی و اسماعیل شجاع به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کردند همچنین در بخش تحقیق برادران در گروه کارکنان دکتر حسین اختر دل، جواد اکبری فرد ابراهیم حیدریان نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند .در بخش تحقیق برادران گروه دانشجویان رحمان زارع ،علیرضا بی باک ،محمد صادق روشندل، به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش ترتیل برادران گروه دانشجویان سجاد صدوقی ،محمد امیر محرابی ،اسماعیل چوبدار به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. بر اساس این گزارش ؛ در بخش ترتیل برادران در گروه کارکنان دلاور ریحانی ، ، محمد حسین حسین زاده، میلاد قاضی زاده به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کردند در بخش حفظ کل برادران مجتبی بلاغی ، حفظ پنج جزء محمد  تقی احمدیان و در حفظ پنج جزء در گروه دانشجویان محمد  حافظی راد مقام اول را کسب نمودند. همچنین در بخش ترتیل خواهران گروه اساتید مرضیه صاحب نسق مقام اول را کسب کرد ودر بخش کارکنان گروه خواهران معصومه فریدی، طیبه خاکشور و فاطمه آزاد مرد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند. ودر بخش حفظ یک جزء خواهران در گروه دانشجویان هدی شفیعی ،طاهره بهشتی ،نعیمه پاکدامن به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودندو همچنین در بخش حفظ 3 جزء خواهران گروه دانشجویان  مریم شجاعی و حفظ کل خواهران گروه دانشجویان فاطمه باخدا مقام اول را کسب نمودند و در رتبه های دوم و سوم هر رشته کسی حائز رتبه نگردید.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.