پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۲۳۹ مورد

چهارشنبه ١٨ فروردین ١٤٠٠ ساعت ١:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 745 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با افزایش آمار بستری ها، متاسفانه تخت های بیمارستان امام حسن (ع) رو به تکمیل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: متاسفانه همانطور که پیش بینی کردیم وضعیت شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین قرمز و دیگر شهرستان ها نارنجی شد.
وی بیان کرد: طی روزهای اخیر تعداد موارد بستری افزایش پیدا کرده و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، تالارها تعطیل و مشاغل گروه 3 و 4 دچار محدودیت می شوند.
دکتر هاشمی با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی و میهمانی در روزهای پایانی ماه شعبان افزود: از مردم تقاضا دارم مراقب خود و خانواده باشند و در تجمعات شرکت نکنند.
وی ضمن تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای انجام شده در سطح شهر متاسفانه شاهد تجمعات مردم در خیابان ها و مغازه ها هستیم که در این بین برخی افراد ماسک ندارند و این درحالی است که آمار مبتلایان رو به افزایش می باشد.
لازم به ذکر است بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، از امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین قرمز ، شهرستان های گرمه، جاجرم و فاروج نارنجی و شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان زرد اعلام شدند.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.