پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۱۷۶ مورد

در نخستین روز از هفته سلامت انجام شد؛

قدردانی مدیر كل آموزش و پرورش از رییس دانشگاه علوم پزشکی
چهارشنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ٩:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 814 نفر )

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح امروز در نخستین روز هفته ی سلامت با حضور در دفتر کار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با تبریک این هفته از تلاش های مدیران و کارکنان بهداشت و درمان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، در این دیدار مهدی مودی با اشاره به خدمات انجام گرفته از سوی دانشگاه برای ارتقا سطح سلامت دانش آموزان، این خدمات را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی صورت گرفته توسط مدافعان سلامت از زمان شیوع کرونا تا کنون از تلاش های آنان قدردانی کرد.

دکتر سید احمد هاشمی، رییس دانشگاه در این دیدار گفت: متاسفانه با شیب تندی موارد بستری و میزان مبتلایان به کرونا در حال افزایش است .

دکتر هاشمی افزود: کنترل این بیماری فقط با مشارکت همگانی قابل انجام است و همه افراد جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با تقدیر از خانواده بزرگ فرهنگیان استان از آنان خواست تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به همه افراد مرتبط با خود اهتمام ورزند و نسبت اطلاع رسانی و هشدار های لازم به گروه های هدف، کارکنان بهداشت و درمان را یاری رسانند.

گفتنی است در این دیدار مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پروش خراسان شمالی و هیات همراه با اهدای لوح تقدیر به دکتر سید احمد هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی از تلاش های صادقانه همه دست اندرکاران بخش سلامت تقدیر و تشکر کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.